Nou horari i noves ubicacions per al repartiment de targetes per a l’obertura de contenidors

El punt de repartiment de targetes per a l’obertura de contenidors, que fins ara estava ubicat a l’Ajuntament, canvia d'ubicació i afegeix un nou horari de tarda per facilitar-ne la recollida. A partir del dimarts 8 de juliol, aquest servei passarà a oferir-se en dos espais municipals diferents, segons el dia i l’horari:

  • Dimarts i dijous, de 9 a 13 h, a l’Espai Galbany (c. Sant Roc, 2).

  • Dimecres, de 16 a 19 h, a l’Espai 9 Centre (av. Montevideo, 47).

Quina documentació s’ha de portar el dia que es recullin les targetes?
Segons el cas, caldrà presentar la següent documentació:

  • En el cas de ser propietari/a i l’habitatge sigui de 1a residència:
    • Volant de padró o escriptures de propietat. 
    • DNI.
    • Autorització (si hi va una altra persona en nom del propietari).

 

  • En el cas de ser propietari/a i l’habitatge sigui de 2a residència:
    • Rebut de l’IBI.
    • Volant de padró o escriptures de propietat.
    • DNI
    • Autorització (si hi va una altra persona en nom del propietari).

 

  • En el cas de ser llogater/a:
    • Còpia del contracte de lloguer actualitzat.
    • DNI.
    • Autorització del propietari (en cas de no portar el contracte).

 

  •     En el cas de comerç o local d’activitat econòmica amb generació de residus domèstics o assimilables:
    • Autorització del propietari o administrador/a (en cas que hi vagi un treballador/a).
    • DNI del propietari (si hi va personalment).
    • Document que acrediti la propietat del negoci.

 

  • En el cas de comunitats de veïns:
    • Còpia del contracte de l’habitatge.
    • Autorització de la finca o immobiliària que gestiona la comunitat.