Té alguna limitació de pes la documentació que es pot adjuntar a qualsevol instància electrònica de l'apartat de tràmits i gestions de la web municipal?

Actualment, es poden posar fins a 20 fitxers de mida 50 MB per instància,

 

Per optimitzar la mida dels arxius adjunts, a continuació t'expliquem unes pautes a seguir:

Si són imatges, converteix-les a format JPG i a una resolució de 150 ppp.
Si són documents escanejats, escaneja'ls en blanc i negre i no en color o escala de grisos.
No imprimeixis documents per escanejar-los posteriorment; és millor imprimir-los directament a PDF, mitjançant l'opció 'imprimeix a PDF'. A la versió de Word, això també es pot fer amb l'opció 'Anomena i desa'.
Si escaneges documents en format PDF, és aconsellable que la qualitat d'impressió superi els 200 ppp. És preferible fer-ho en blanc i negre.
Redueix la resolució (DPI) fins a un màxim de 75 DPI, sempre que no es comprometi la comprensió del contingut quan s'imprimeix.
També existeix l'opció de fer paquets de 50 MB amb un compressor, si el vostre document supera aquest tamany, l'eina de compressió us ha de permetre fer paquets, durant el procés escollir la mida màxim dels paquets, aquests es poden adjuntar a la mateixa instància.

Un cop el destinatari rebi tots els paquets podrà descomprimir l'arxiu i tenir el document original.

Al final de la plana, trobareu com fer servir un dels compressors més coneguts WINRAR i 7 ZIP (eina de compressió de documents o carpetes) per fer paquets de diferents mides.