Comunicació a l’Ajuntament del cessament d’una activitat iniciada amb llicència, autorització o comunicació o declaració responsable.
La persona titular d’una activitat, persona física, o en cas d’una persona jurídica el seu representant legal.
Durant tot l’any
La comunicació ha de formalitzar-se quan es finalitzi l’activitat.
El titular transmitent ha de disposar de la corresponent llicència o comunicació prèvia vigent.
En activitats de l’annex II i III, de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA): que s’han adoptat les mesures necessàries per evitar qualsevol risc de contaminació i que la incidència ambiental en el lloc on es va dur a terme l’activitat ha quedat reduïda al mínim.
Retirada de qualsevol element publicitari referit a l’activitat que ara es cessa.
Un cop efectuada aquesta comunicació, l’Ajuntament actualitzarà les dades en el Registre municipal corresponent, marcant l’activitat com a baixa.
No opera.
Comunicació de baixa per cessament d’activitat
Comunicació
Sense cost.
Cal que empleneu la Comunicació de baixa per cessament d’activitat i l’adjunteu al tràmit d’instància genèrica
A l'OFICINA D'INFORMACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA- OIAC. Per tal de facilitar l’atenció presencial, us recomanem demanar CITA PRÈVIA.
Enviant tota la documentació a:
Ajuntament de Vilassar de Mar
Plaça de l’Ajuntament, 6
08340 Vilassar de Mar
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques.
- Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
- Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.
- Decret 112/2010, de 31 d'agost, Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.
- Llei 18-2020, del 28 de desembre, de facilitació de l'activitat econòmica.
Les ordinàries del procediment administratiu.