Aquest tràmit permet la primera utilització i ocupació dels edificis i les construccions.
La persona interessada (promotor/a, propietari/ària de la finca o llogater/a) o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da. Si aquesta delega en un representant, a més de les dades del titular s'han d'indicar les dades corresponents al representant.
Durant tot l’any.
La comunicació es presenta un cop finalitzades les obres.
La comunicació ha d’anar acompanyada del certificat final d’obra expedit per la direcció facultativa de les obres, en què han de constar els fets següents:
- Data de finiment de les obres.
- Que les obres han estat executades de conformitat amb el projecte tècnic autoritzat i, si s’escau, les seves modificacions i les condicions de la llicència urbanística atorgada
- Que l’edificació està en condicions de ser utilitzada de conformitat amb l’ús autoritzat.
El termini per atorgar la llicència urbanística per a la primera utilització i ocupació dels edificis i les construccions és d’1 mes.
Positiu.
- Sol·licitud tipùs.
- Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
- Certificat final d’obres, subscrit pel facultatiu director de les mateixes, visat pel col·legi professional corresponent i que acrediti la data del finiment de les obres, que s’han efectuat d’acord amb el projecte aprovat o amb les modificacions posteriors del mateix aprovades expressament per l’Ajuntament i les condicions imposades, i que l’edificació esta en condicions d’esser utilitzada.
- Plànols acotats de l’estat final de les obres (en planta, alçat i secció, a escala adient) si s’han introduït variacions respecte el projecte autoritzat.
- Còpia segellada per l’Organisme de Gestió Cadastral, de la declaració de variacions a efectes cadastrals (model oficial corresponent).
Sol·licitud tipus
Segons les ordenances fiscals.
Els que s’indiquin a la notificació de la liquidació.
Cal que empleneu i signeu la sol·licitud i l’adjunteu escanejada, junt amb la documentació necessària, a la instància genèrica.
A l'OFICINA D'INFORMACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA- OIAC. Per tal de facilitar l’atenció presencial, us recomanem demanar CITA PRÈVIA.
Enviant tota la documentació a:
Ajuntament de Vilassar de Mar
Plaça de l’Ajuntament, 6
08340 Vilassar de Mar
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'Urbanisme.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'Urbanisme.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Decret 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament de protecció de la legalitat urbanística.
Decret 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament de protecció de la legalitat urbanística.
Les ordinàries del procediment administratiu.